Etappe 10

Loja-Catacocha, 96 km 2273 hm

Een mooie etappe, dat wil zeggen prachtige landschappen. Als we een van de twee lange beklimmingen hadden volbracht was de beloning een superuitzicht. De grillige vormen van de bergen, de kleuren van het landschap van geel, groen tot rotsen met hun verschillende kleuren.

En ja ik had daar nog oog voor vandaag. Het eerste stuk lekker gefietst. Mijn hartslagmeter in de gaten gehouden en niet boven de 136. Dat is de zone waarin ik comfortabel fiets ( tussen 130 en 137). Tweede deel kwam ik toch weer bij de eerste drie terecht, na aan afdaling die om te smullen was. Lang, bochten die liepen. Heerlijk. En ik moet ff vermelden dat er een nog beter daler is, onze zuiderbuur Johan gaat nog net iets harder door die bochten.

Het laatste stuk was op en af en doorbijten, meer doortrappen, om bij te blijven (Hartslag loopt dan op tot 145).Met zijn viertjes kwamen we aan in Catacocha. Met als afsluiter een steile klim van 25%!

Morgen geen tijdwaarneming, dan gaat deze jongen het dus (eindelijk ????) rustig aan doen.

Tevens de laatste etappe in Ecuador, waar we dan een kleine 1000 kilometer hebben gefietst.

Ama la Vieda!

Reacties

Reacties

Leo

Prachtig om te lezen, maar laat je niet gek maken!

Anneline

Goed bezig pap, en fijn om te horen dat je ook aan het genieten bent! xx

Angela

Top Bart: abraza la vida!!!!!!

Helga

Ben benieuwd, of je morgen in de relaxstand kunt gaan....

Clifford

Toi Toi Bart

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!