Etappe 105-109

De laatste etappes. De laatste keer unpaved; de laatste camping; de laatste bushcamp; de laatste kilometers tegen de wind in; de laatste kilometers de wind in de rug....Genieten dus maar van die allerlaatste dingetjes.

De laatste mooie plaatjes; het landschap. Het laatste ontbijt met de groep; de afwas. Slapen in mijn tentje; mijn tentje opzetten. Allemaal voor het laatst.

De laatste kilometers op mijn prachtige fietsie van Fietswereld Milsbeek.

Met nog twee etappes te gaan op Vuur(ei)land, hebben we echt het einde van de wereld bereikt. 11000 kilometer fietsend door Zuid-Amerika, het blijft bijzonder!

Zoals ook het delen van de verhalen met jullie was. En vooral de steun en fijne reacties die ik kreeg, waren een echte steun voor me!!

En natuurlijk was daar altijd mijn grote vriend die ik erg bewonder en mij steunde en voor wie ik extra mijn best heb gedaan: CLIFF BEDANKT !

Reacties

Reacties

Gerdi

Er is maar één woord voor jou Bart...TOPPER...

Helga

Het zal met een lach en een traan zijn, deze laatste kilometers! Geniet van alle laatste keren, alle momenten dat je een beetje afscheid neemt van deze prachtige reis. En dan kom je morgen over de finish..... en kun je alleen maar ontzettend trots op jezelf zijn!!!

Ton

Bedankt dat je ons jouw tocht, jouw ervaringen, je ups en je downs, al die 11000 kilometers hebt laten meebeleven. We hebben je gesponsord, natuurlijk, maar meer nog zijn we in onze gedachten vaak bij je geweest. Wanneer je genoot, maar vooral ook wanneer je het moeilijk had. Nu geldt vooral, ook namens Jan natuurlijk: PROFICIAT BART MET JE ENORME PRESTATIE

Helma

Geniet er nog ff van dan!!

Broertje

Dank je wel voor het mee laten beleven van dit prachtige avontuur.
Geniet nog even en blijf vooral genieten door nog heel lang aan de prachtige momenten terug te denken en vooral ook door Cliff en de familie blij te maken met de uitkomst van het bedrag dat alle sponoren bijeen gebracht hebben.
Tot as weekend een keer!

Harry

Van harte gefeliciteerd met deze topprestatie Bart. Dit neemt niemand meer van je af. Veel plezier op de laatste fietsdag.

Vera

Wat een prestatie, knap hoor. En wat een rijke en mooie ervaring om zo'n tocht te mogen maken. Bedankt dat ik deze tocht (lezend en liggend op de bank ????) mocht mee beleven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!