Dag 3 in Quito, 27 juli 2016

Dag 3 Quito, 27 juli 2016

Niet zoveel te melden vandaag! Want het was een rustig dagje. Met een aantal nieuwe mensen vanochtend vanuit het hostel naar het oude centrum gelopen. En dat blijft een kleurrijk spektakel. T is hier winter ... Voor hun dan, dus ze lopen in winterjassen en mutsen. En wij in korte broeken!

Het is hier een tussenseizoen, zoals dat op de evenaar dan heet. Het is overdag redelijk fris maar als de zon schijnt dan voel je hem direct branden. Factor 50 blijft mijn devies. Enkelen waren dat vergeten en dat was meteen zichtbaar gisteravond.

Overal eettentjes, winkeltjes, verkopers op straat met hun handel en etenswaren. Ik hoop nog wat foto's toe te voegen bij mijn reisverhalen. Klein probleempje: hoe krijg ik de foto's van mijn iPhone naar mijn iPad? Maar dat ga ik nog verder uitzoeken.

Het is ondertussen donderdagochtend hier. Gisteravond was de finale van de Zuid-Amerikaanse Championsleage. De tweede wedstrijd in Columbia. De finale ging tussen een Colombiaanse ploeg en het team van Quito. Het voetbal was gewoon niet om aan te zien. Lange ballen, veel rennen, foute passes. Wel met passie en bikkelharde slidings. De Colombiaanse ploeg won met 1-0 en de 1-1 in Quito, helaas geen volksfeest hier .....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!