Sponsor actie

Graag wil ik stilstaan bij de sponsoractie voor Cliff.

En dan bedenk ik hoe het moet zijn om als jongen van 19 een ongeluk te krijgen. Een heel ernstig ongeluk die je leven overhoop gooit. De dromen over het te gaan maken als voetballer, geselecteerd bij De Treffers. Middenin je studietijd, aan het CIOS te Arnhem. Een toekomst tegemoetgaande als sportinstructeur. En zo zal Cliff ongetwijfeld nog veel andere dromen hebben gehad. Na 11 maanden in coma, is het een wonder dat hij daar nog uitkomt. De gevolgen zijn natuurlijk aanzienlijk. De schade aan lichaam en geest enorm. Van alle dromen zal niets terecht komen. Altijd aangewezen blijven op hulp van anderen. Met aankleden, met eten, met verplaatsen, met douchen en wassen, met communiceren. Dat is het nieuwe leven. Nu al 25 jaar. En de mensen om hem heen doen dat met liefde. Vooral Gonnie en Theo, zonder anderen tekort willen doen.

De beloning is een Cliif die er nog steeds is en ook kan genieten van momenten. Op zijn manier. En daarmee anderen laat genieten van wie hij is. De beloning van alle zorg. En die zorg moet doorgaan, daarvoor is de sponsoractie opgezet. En die zorg kost veel geld, die niet volledig wordt vergoed. De sponsoractie zorgt voor geld dat in een fonds komt, waarmee de zorg kan worden blijven betaald.

Ik nodig iedereen uit die nog geen bijdrage heeft overgemaakt omdat te doen. Elke euro is welkom! Op rekeningnummer NL76RABO1262149495, ovv sponsoring fietstocht.

Martien Holthuysen

Ja mensen deze actie moeten wij samen steunen, doneer nu. Wij zijn jullie voor gegaan . Bart succes en plezier bij je zware tocht ????????