Etappe 26

Etappe 26

Cerro de Pasco-

En dat moet ik het vandaag hebben over het mooie landschap wat aan onze ogen voorbijtrekt. De wijdse gezichten met bergen, meren en flamingo's die we hebben gezien. Zoals we hier elke dag zeggen "Another day in Paradise". En compleet anders dan gisteren.

Helaas staat de beleving vandaag in schril contrast van het nieuws dat ik te horen krijg als ik binnen ben. Een meisje van 19 getroffen door de ergste ziekte die er is. Teamgenoot van mijn dochter. In een keer is dat fietsen van mij niet meer belangrijk. Daar wil ik het bij laten voor vandaag.

Reacties

Reacties

Ton Selbach

Sterkte!

Zussie

Hoe intens kunnen belevenissen zich opvolgen?
Wat voorop staat is het geen jezelf kunt beinvloeden en richting kunt geven. Hoe kwetsbaar ben je als je hier geen invloed op hebt.
Sterkte????????????

Helga

Pffff, dan is alles opeens erg betrekkelijk, en onbelangrijk.... Heel veel sterkte!

Broertje

Hoe bizar en oneerlijk kan het leven soms zijn. Ook een goede bekende van mijn dochter dus de emoties lopen ook hier hoog op. Dan denk je hoe betrekkelijk alles is en komt ook je eigen situatie ineens in een heel ander daglicht te staan. Des te belangrijker om je te realiseren hoe bevoorrecht je bent, carpe diem!

Broertje

"La esperanza alegra el alma" zoals de Peruanen ook zeggen.

Wim

Sterkte Bart.

clifford

Toi Toi Bart

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!