Etappe 4

Riobamba-Alausi, 88 km, 2161 hm

Vandaag begin de tijdwaarneming. En ja, ik heb op kop gereden, meteen weggesprongen en dus ooit eerste gelegen. Haha, dat was dat. Toen mijn tempo gezocht en gevonden samen met de Belgen, Louis, Gerard en Ellie. Bij de pauzeplaats waren de eersten al weer vertrokken. Het viel erg mee. De klimmeters zaten mooi verdeeld over het hele traject. Een glooiend parcours met af en toe een langere klim. Het was wel heet vandaag. De binnenlanden in, betekent echt veel "huisjes" zeg maar gerust hutten, waarin families leven. Veel werken op het platteland. En Alausi is echt een heel mooi plaatsje tussen de bergen. Veel kleur, veel leven op straat. Mooi om te zien.

Ik heb heerlijk gefietst vandaag!

Reacties

Reacties

Sjaak van Schaijk

Jammer dat het zo ver weg is en zo inspannend. Was anders ook nog wel iets voor de veldwachters. ???????????????? Veel succes en plezier verder.????

Martien Holthuysen

Je verhalen klinken opgewekt, je bent goed bezich ( zeg jij ook altijd in de sportschool). Succes in het vervolg traject ook namens Toos

Clifford Gartsen

Mijn touwtjes zitten nog steeds in de war, Jij weet dit verhaal he ? (ik kan het nu niet volgen ) maar het komt wel weer.
Toi Toi Bart en ik zal voor je duimen.
Groetjes Clifford

peule

good busy bartje ,

Dirk Goudemond

Bart was ik maar 10 jaar jonger dan was ik met je mee gegaan????????????????

Helga

Kijk, dat is mooi, is de druk van de ketel... Het gevoel vooraan te rijden heb je alvast gehad.... En voor de rest heerlijk genieten van de uitzichten en inzichten. Je zegt het zelf al: lekker fietsen!

Jetty

Ga zo door Bart, mooie verhalen! Op naar de volgende etappe:-)

Vera Janssen

Heerlijk om elke dag je reisverhalen te lezen, je last ons goed meegenieten. Succes met de volgende etappe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!