Dag 4 in Quito, 28 juli 2016

Dag 4 in Quito.

Na t ontbijt met elf man op pad, richting de kabelbaan. Met de Garmin als dirigent en wegwijzer. Nou dat hebben we geweten, na vele kilometers over hoofdwegen tussen ronkende en dampende bussen die echt zwarte wolken van uitlaatgassen produceren, gingen we uiteindelijk steeds verder van ons doel af. Lang leve de techniek! Na 2 uurtjes omgedraaid en op zoek naar een snelle weg naar de kabelbaan. Maar door het de lastige infrastructuur met tunnels en veel inrichtingsverkeer was het onmogelijk om de kortste weg te vinden. Na 3 uur gezellig rondcrossen door deze enorme stad, werd het tijd voor een lunch. Van daaruit terug naar het hostel.

Om 16 uur de eerste meeting met alle rijders en de crew. Voorstel rondje van de 2 chauffeurs, de kokkin, de verpleegkundige, de leider en tot slot Suzanne, de vrouw van eigenaar Wilbert.

De regels, de afspraken, letten op ....., het labelen van alle koffers hoe en met welke kleuren, extra tips over de wilde honden, de dagelijkse planning, enz., waren we weer veel wijzer (nog wijzer????).

Tot slot kregen we een prachtig toerboek. Met daarin de verschillende etappes met informatie over elke etappe, de streek en het land. Daarbij werd ook ieders persoonlijk wedstrijdbordje voor op de fiets uitgereikt en ontvingen we het prachtige nieuwe Andes Trail wielershirt. Mooi, mooi, mooi!

Nou nog ff wat fietsen en dan kunnen we weer naar huus....????????

Helga

Ha Bart, geweldig, dat belooft wat voor de echte tocht.... Misschien worden het wel 22.000 km.... Straks Is de start, heel veel plezier en succes!

Karel

Hey Bart,

Ik vroeg me even af hoeveel deelnemers er in totaal mee doen aan dit evenement en...waar komen ze allemaal vandaan? Veel succes man!

Ad Koot

Hoi Bart, ik heb contact gehad met Henry doeleman en we gaan er een feulleton van maken per week André wordt het te ingewikkeld voor uitzenden op radio en tv. Maakt er wat moois van en we blijven je volgen en moreel ondersteunen.
Duut hij wah ! GrT Ad Koot. Nimrtv

Diana

Nou daar gaat ie dan!!
Na een hele tijd v 'Wish it, Dream it' kwam er de tijd v 'Do it', die beduidend korter was..... Is nu de tijd gekomen voor 'GO FOR IT!!'

60-65 kg schoon aan de haak of niet...
Klimgeit of nie...
Alles draait om dat ene woord met de grote G!!
Genieten!!! Dat is wat t moet zijn...

Geniet en beleef je droom!!

Neervoortjes

Benieuwd hoe dag 1 is gegaan.
Succes alvast voor dag 2
Liefs van ons